Allergi av nått slag

Mario har sovit kasst i 2 nätter nu, han har ätit nästan 1 gång/timmen så jag är ganska så trött å seg, men överlever...

Igår var vi i stan och fikade med Marios farmor, farfar, moster Maria och den andra bonusmostern Maria2. Det var mysigt. Sen gick Maria1 å Maria2 en promenad med Mario men kom efter inte alls lång tid å lämna honom igen för han hade skitit på sig..
Sen Mario börja med laktulos så skiter han hela tiden, för våran del var det bättre innan då han bara sket max 1gång/vecka men Mario har det bättre nu när han skiter jämt å mkt....

Mario fick svullna ögon och utslag runt ögonen och på kroppen igår så vi var tvugna att åka  till akuten och kolla honom. Det var allergi av antingen pollen eller parfym så vi gissar på pollen eftersom Emil är allergisk, stackars lilla Mario. Men vi fick recept på mediciner som vi fick åka till göteborg och hämta för att skitalingsås inte har ett öppet apotek.... Idag är Mario bättre iaf...

Nu ligger vår söta underbara lilla grabb i sin säng och sover å vi ska väl sätta igång å tvätta å lite annat senare. Städa balkongen ska iaf göras så vi kan sitta där o njuta av värmen framöver    :-)

Mor & far ska hälsa på Dennis idag så dom skulle kolla ifall han hade fått med sig mina jeans å har han inte det så är det nån JÄVEL som har stulit dom...

Kollade precis på ett avsnitt av "Welcome to Sweden" det var riktigt bra... Grymt kul... 

Mario satt själv i morse, han är så redig vår lille Mario...


           
                                          
Farmor, jag, M1 & M2 på Ekstedts         Jag med mina svullna ögon             Här sitter jag själv för första gången

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

I dag kommer ett nytt avsnitt av Welcome to Sweden :D

2007-04-06 @ 09:05:37
Postat av: Låtta

Kul att du uppdaterar :-)

2007-04-09 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback