Fredag utan tacos

så fick det bli idag.

Idag har vi köpt lite nya leksaker till Mario, verkar som han gillar dom. Men han blir ju så arg så fort.. Knas unge ;-)

Sen var vi på videomix och tog en kaffe med LåttaPåtta, tänkte igår att jag kanske skulle jobbat lite idag och lärt mig lite mera men Mario sov så dåligt inatt så jag hade nog inte lärt mig ett piss så skippade det. Får ta det en annan gång helt enkelt.. 

Sen var jag & Mario uppe hos mamma & pappa och åt middag, AS GOTT kött verkligen. Har inte ätit kött på hur länge som helst heller så... Kul att träffa mor & far lite också, det är ju inte så ofta man umgås så det är alltid kul när det väl sker.

Mario är så himla mammig just nu, på kvällarna är det bara jag som passar. Det är lite jobbigt faktiskt men det går väl över. Och jag klarar inte av när han skriker så då håller jag honom hellre själv, annars kanske jag också börjar lipa. vem vet... 

Emil hjälper Gunnar & Ingrid med flytten nu ikväll... å det går inget bra på TV å Mario sover så jag har TRÅKIGT,,, Men då har vi ju spelen på bamse.net som är  grymt roliga :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback