Smakisar

Påsken var trevlig fastän jag inte riktigt förstår mig på varför man firar påsk. Jag fick inte klä ut Mario till påskgubbe för Emil, han tyckte att Mario var för liten och det har han ju iofs rätt i. Men det hade varit kul... Vi var hemma hos min mormor på påskafton. 
I år var vi bara jag, Emil, Mario, Charlotte, mamma, pappa, mormor & morfar å sen kom Daniel en stund senare. Ulle å dom var magsjuka, stackars lilla Theo var jätte sjuk fick åka till akuten i borås å grejer, men nu var han bättre igen som tur är...

Igår var Charlotte & jag i Jönköping i en stor, eller iaf ganska stor barnbutik. Jag kollade lite på sulky till Mario. Hittade en bra men vet inte om vi ska vänta med det kanske. Charlotte kollade lite vagnar, hon börjar bli fet föressten. Kan kalla henne för fläsket istället för mig snart...  Jag har 5 förbannade svåra kilon kvar!
Men iaf,
jag köpte en bodysuit till Mario och ett par helsköna byxor :-)

Mario har börjar smaka  på mat nu, potatis var BLÄ!!! gröt var OK men det godaste var ändå aprikospurè. Idag fick han gröt med sån purè på, han fick nog i sig lite för mkt för han har spytt så himla mkt efter det. Den lilla stackaren.

Nu ligger han å sover å jag ska la springa ner med tvätten till källaren innan han vaknar igen.... 

♥ Mario 4 månader imorgon ♥


   

Mamma pussar på mig :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FET, vad menar du med det, hehee :-)

2007-04-11 @ 16:51:36
Postat av: Låtta

FET, vad menar du med det, hehee :-)

2007-04-11 @ 16:51:37
Postat av: Emil Lindberg

Ja, Charlotte är jättetjock!

2007-04-11 @ 21:14:26
Postat av: Emil Lindberg

Ja, Charlotte är jättetjock!

2007-04-11 @ 21:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback