2007-08-19 | Söndag

Idag sov jag till klockan 11.30, Emil skulle jobbat men var hemma så jag fick sova ut. Han är alldeles för snäll min Emil. Sen vart jag hos Nese en stund jag och Mario och pratade lite. Mario och Ömer busade litegranna. Sen åkte jag och Emil till farsan som var på kolonin och grillade. Myspys. Dagen har varit helt okej, men nu känner jag mig lite konstig faktiskt. Men tog en stilnoct precis så jag ska ut å röka å sen sova.

Imorgon blir det till å tvätta, Emils mamma kommer klockan 13 och tar ut Mario ett par timmar så jag kan tvätta i lugn  och ro. Snällt av henne. Annars inga planer för imorgon, ska försöka ringa Dennis och kolla hur det är med honom. Var evigheter sen jag snackade med han och han har tydligen blivit förflyttad till stockholm vilket jag inte visste innan. Pappa sa det häromdagen.. Så är det med det..

Helt ok dag ändå.

Gonatt! Älskar min lille goa grabb allra mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback