Fel välling inatt..

Inatt vart det lite kaos, eller egentligen inte men Emil hade hällt i min välling i Marios vällingburk och den är ju lite tjockare min välling så Mario fick ju inte i sig nån välling. Men det tog lite tid innan jag kom på att det var det som var orsaken att han vart ledsen lillkillen. Men det löste ju sig och Mario somnade efter att han fått käkat lite av sin egna välling. :-)

Idag passar Emils mamma Mario så att jag får vara lite ensam, håller på att tvätta och bakar filmjölksbröd, världens godaste bröd och det håller sig färskt länge.. Annars är det väl okej, känner mig dock väldigt irriterad och svettas som en apa fast jag inte rör på mig särskilt mycket. Men det är väl ångest jag har. Mår illa också, Emil tycker jag ska kolla upp mitt illamående men jag är helt säker på att det har med mitt mående att göra.

Sen vet jag inte vad som händer idag, Emil ska klippa sig efter jobbet i alla fall och jag har ingen aning om när Pia kommer hem med Mario, hon hör nog av sig tror jag.

Snart flyttar vi i alla fall :-) ska bli skönt, och dom ska göra om dom til bostadsrätter och blir det inte för dyrt så kanske vi köper å då kan vi nog tjäna en hel del på det när vi säljer sen eftersom dom brukar bli rätt billiga när man får köpa så och det ligger i stadsskogen så det kan nog bli en del å tjäna där.

Nej nu ska jag kolla till mitt bröd.. Tjooo!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

KLart de va lite jobbigt med fel välling =) Får ses snart så jag får träffa mina två favoriter lite =) O Mario får ju en alltid på gott humör

2007-08-20 @ 16:30:00
Postat av: Malin

Säg till om ni behöver hjälp med flyttstädningen sen, det är jag en jävel på ;-)

2007-08-21 @ 14:23:36
Postat av: Emil Lindberg

Malin: Gött, du är given! :P

2007-08-24 @ 09:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback