Förlovning :-)

2007-08-03 förlovade vi oss :-) Vi hade en helmysig barnfri kväll på Musses. Verkligen en helt underbar kväll. Och våra ringar är så otroligt fina. Så om ett år blir det bröllop ;-) Älskar dig Emil!

Annars har jag mått dåligt i helgen med mycket ångest och dåliga tankar. Varför är det såhär jobbigt för? Har höjt dosen på min medicin, hoppas det blir bättre snart iaf. Har fortfarande ont i magen, värst är det på kvällarna faktiskt.

Igår grillade vi med pappa och tanterna på gården, det var jätte mysigt verkligen :-) Och Mario var vaken hela dagen ända till kl 20. Tror han sov mellan ca 11-12 bara. Men han var på så gott humör under hela dagen och flörtade med tanterna och morfar :-) Sen på kvällen skällde han ut alla runt bordet hur många ggr som helst, han låter som ett lejon när han skäller, haha...

Nu är Mario irriterad så jag får sluta.. Heej då!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Grattis

2007-08-05 @ 09:51:09
Postat av: Låtta

GRATTIS igen älsklin!!
Hoppas att du mår bättre... Gillar inte när du mår dåligt... Säg till om du inte pallar att jobba, för i såfall fixar jag in ngn annan som kan jobba åt dig... Allt för dig...

2007-08-06 @ 10:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback