Fredag då...

Japp, och jag ska snart iväg till övm och snacka en stund, Emmelie är snäll och passar Mario tills Emil kommer hem vid 14-tiden. Väldigt snällt av henne, tack gumman! För efter jag vart där uppe ska jag till Videomix och jobba, vi ska inventera, dvs räkna varje varor i hela butiken så att det stämmer med vad som skall finnas i lagret. Vet inte alls när jag slutar för det blir när allt är klart.

Sen ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, antagligen kolla på en film och käka något gott. Tacos kanske, som vanligt! Imorgon blir det till att jobba hela dagen till klockan 18, sen undrade Emme om jag ville följa med till gästabudet i stan om hon kunde fixa gratis inträde så om hon fixar det så hänger jag nog med henne dit. Kan vara riktigt skoj, om Emil tycker att det är okej vill säga. Får snacka med honom ikväll om det.

Men men, så är det med den saken. Ringde vct åt pappa förut så han fick en tid idag, hoppas han mår bättre snart. Det är så jobbigt att se honom må så dåligt hela tiden. Mamma flyttar på måndag och på tisdag ska jag och Charlotte hjälpa henne att packa upp lite saker i lägenheten. Kul att hon frågade till sist.

Nej, nu ska jag plocka undan lite i köket å sen göra mig redo för att dra bortåt..

Älskar min lille Mario allra mest, han är helt underbar och hans tand kommer fram mer och mer, såå sött!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Gick jätte bra att passa lill-killen :) Du vet att jag gärna hjälper till

2007-08-31 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback