Jag ber om ursäkt.| Idag händer...

Först vill jag be Emil om ursäkt för att jag hängde ut dig, jag tänkte inte alls på det så jag ber faktiskt om ursäkt för det. Men det som står, det var så jag kände. Men nu har vi rett ut allting och Emil bad om ursäkt och sa även att han vart på dåligt humör igår och det var därför han sa så elaka saker om allt. Nog om det, vi går vidare...

Ikväll ska jag och Nese göra trerätters middag här hemma, det var så längesen vi gjorde något ihop så det ska bli riktigt roligt. Får hoppas hon inte ställer in planerna bara, men det tror jag inte.

Imorgon åker jag, Mario, Malin och Oliwer till göteborg över natten. Det ska bli jätte kul och avkopplande anagligen. Skönt att komma hemifrån lite. Får se vad vi hittar på i gbg bara. Ska bli jätte kul att åka med Malin i alla fall, hon är en jätte go person, snäll och rolig :-) Och lille Oliwer och MArio ska leka så mkt för dom älskar varandra sååå mycket ;-) hehe..

Nu får jag roa lilleman, grinig som vanligt... Men äälskar honom ändå såklart!! Tjoooheeeej

Kommentarer
Postat av: Låtta

Trist att vi inte har våran LÅtta-Lizette dag idag... Får ta igen den nästa vecka :-) Jag ringer dig när jag kommit till jobbet...

2007-08-28 @ 09:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback