Jag förstår mig inte på allting

Usch, allting är bara såå jävla jobbigt. Alla bara ljuger, inte alla men någon av dom ljuger. Vem ska man lita på? Och hur ska man veta att den man väljer att lita på talar sanning? Jag vet inte. Jag känner bara att jag vill bort härifrån, jag vill inte vara hemma men jag har ingenstanns att ta vägen. Verkligen ingenstanns. Inte för att jag inte vill vara med Emil och Mario det är inte det. Men allting blir så himla seriöst och man pratar mest om det som hänt och kommer att hända sen. Jag orkar inte det, vill bara koppla bort allting liksom. Men det slutar väl med att jag får sitta här och må dåligt. Frågade Emme om hon ville ses, men det ville hon inte. Hon skulle festa antagligen och det känner jag inte för inte för att hon ens fråga om jag ville med men. Man mår bara sämre om man dricker när man inte mår bra innan. Så är det ju faktiskt. Så jag får väl sitta och deppa här hemma. Och Emil du vet att det inte handlar om dig utan om hela situationen som är här  på gården. ok? Du är mitt liv, min stjärna. Du och lilla Mario.

Ska försöka käka tjockpannkaka som mamma lagade till mig nu. Den verkar jävligt fet för den är gjord på grädde, uäk.. Men vi hade ingen mjölk skyllde hon på. Kommer få ont i magen ju.. Menmen, bättre att käka lite i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Låtta

Jag finns här...

2007-08-17 @ 18:57:52
Postat av: Sanna

Verkar vara jobbigt för dig just nu, jag hoppas det blir bättre. Du verkar vara en stark person, som jag säger till Emmelie allting blir bättre någongång, även om allt verkar vara bajs för stunden. Jag kände bara att jag skulle skriva en kommentar, hoppas det är okej med dig. Kämpa på, Kram Sanna

2007-08-17 @ 20:06:45
Postat av: Emme

Blev inget fest, inte illa menat att inte frågat, men tog för givet att du skulle göra annat.. sry.. Mår heller inte bra så sket i allt..

2007-08-17 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback