Jag tror jag blivit hjärndöd

Allt är bara huller om buller, jag kan inte koncentrera mig. Jag glömmer hela tiden vad jag pratar med folk om och vet inte vad jag sagt till vem eller nått. Jag kan inte ens sätta ord för hur jag känner mig och hur jag mår. Jag kan inte ens tänka. JAG VET INGENTING, jag känner mig helt vilsen. HELT JÄVLA TOM! Ja, HJÄRNDÖD! Har vart det sen allt hände men värst har varit det senaste dagarna.

Faan vad du har sårat mig, jag trodde du var den snällaste människan på jorden. Det har altid sett så ut. Men nu har allting ändrats. Lögn, efter lögn efter lögn kommer fram. Och jag har ingen anledning att må dåligt för att det handlar om er tre,hur faan kan du säga så?. Jävlar vad du sårat mig. Och bada i regnet, när faan har du badat tidigare? Och beskylla andra för hur jag mår? I skolan (första året på gymnasiet) skrev jag om en person jag beundrade, det var dig jag skrev om och läste för alla i klassen. Hade jag vetat allt innan, hade jag aldrig skrivit om dig. Och just nu är det på grund av DIG som jag mår fruktansvärt dåligt. Jag trodde aldrig detta om dig, hela min världsbild har förändrats.

Jag kommer inte åt alla min känslor, dom är för många och sååå jobbiga. Allt är så rörigt i mitt huvud... Är glad över att jag har folk att prata med som ger stöd och hjälper mig att förstå och orkar höra på mitt eltande och allt annat. Speciellt Charlotte, Emil och Nese - Ni är bäst!!!!

Och tack Emme för att vi gör lite roliga saker så att man inte tänker på allt det tråkiga, utan dig hade jag inte orkat - du är också bäst!


Kommentarer
Postat av: Emme

Tack gumman, de värmer att höra

2007-08-15 @ 21:57:21
Postat av: Låtta

Önskar jag kunde få dig att må bättre... Du är underbar och förtjänar INTE att må så här... Älskar dig otroligt mycket...

2007-08-16 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback