Jobbar till 18

Japp, idag är det en lång dag i butiken som väntar. Var tidigt här redan 10.18. Mario har varit vaken nästan hela natten, vårt fläktsystem i huset är avstängt pga ombyggnation så det är HETT hemma vilket Mario har väldigt ont av. Stackars lilla killen, och det hjälper ju inte att ha öppet balkongdörren heller eftersom det är så varmt och kvavt ute också.

För att Emil skulle få vila ut ringde jag hans mamma och pappa och frågade om dom kunde hämta Mario innan jag drog till jobbet. Så Emils far kom strax innan 10 när jag stod i bara BH och byxor, haha.. Så nu är Mario på stan med sin farmor och farfar, mysigt för honom. Han var på ett underbart humör imorse, hoppas det håller i sig hela dagen.

Just nu är det rätt dött här i butiken, folket kommer nog in när stan  har stängt å då blir det nog en del att göra eftersom vädret är SUPERKASST idag.

Kanske skriver mer sen ikväll eller nått, tjooheeej!


Älskar mina grabbar, Emil och Mario allra mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback