Mario älskar min mat :-)

Har vart med Charlotte precis hela dagen, vi har pysslat som sagt, lagat mat och bara umgåtts. Trevligt och mysigt :-) Hon gick väl hem vid 18.30 ungefär. Sen stensomna Mario efter gröten klockan 19.00. Så nu har jag hela kvällen alldeles för mig själv tills Emil kommer hem strax efter 21.00. Underbart!!!!

Har precis pratat med Dennis i 10 minuter, han bara tjatar om samma sak hela tiden. Men men alla är väl oroliga för en men det är jobbigt att alla tjatar för det. Eller det är kanske bara jag som upplever det som tjat kanske, det säger Emil i alla fall.

Nese var här en sväng förut också, hon tog med sig Mario på en liten promenad till Thumbsbilskola där hon skulle hämta något. Så hon vart väl glad att vara med Mario lite. Vi gjorde ju korvstroganoff idag så Mario fick det också fast med pasta istället för ris åsså kokade jag lite grönsaksmix till honom och han ÄLSKADE det, han gillar min mat. Man blir så glad när han äter den maten man gjort själv :-)

Imorgon ska jag jobba kväll, mormor fyller år också så jag och Charlotte ska dra dit efter hon slutat jobba vid 14.30. Skönt å slippa gå till tjatmormor själv. Men GRATTIS mormor på 76-årsdagen imorgon!

Näää, nu ska jag väl hitta på nått annat, segt å sitta här faktiskt. Ska väl käka lite ostbågar eller nått framför tvn. Gott! Fast hade vart godare med ostchipsen, men har ju inga pengar. Så skit i det Lizette!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

som sagt får ses sanrt

2007-08-22 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback