Mario har fått sin första tand :-)

Mitt älskade lilla barn har fått ett litet risgryn till tand. Och jag är stolt som om jag hade skapat tanden själv :-) Men vi har ju skapat världens vackraste och underbaraste unge, Emil & jag. Guuud vad han är perfekt, fast han slåss lite mycket ibland. En tjej på gården kom fram och lekte med Mario (och mig :-P) och han rev henne i ögat, munnen och på händerna så hon hade rivmärken. Det är nästan så man skäms, haha. Men hon skällde lite på han, så där fick han så han teg. Hoppas han är snäll mot Oliwer imorgon bara.

Och hon rullade en fotboll med honom och han rullade tillbaka den helt SJÄLV flera ggr om, han är ett geni vår son. Vilket han naturligtvis har fått ifrån sin kära mor :-)

Om en timma kommer Nese hit så vi ska laga mat och ha en riktigt trevlig kväll utan våra karlar, för hur ska vi annars kunna snacka skit om dom när dom är med?! Det går ju liksom inte.

Emme var här en stund förut, kul å träffa henne lite :-) Puss gumman...

Nu sover Mario, men ska snart gå å putta på honom för jag tycker inte han ska sova längre för då är han uppe så sent och det vill jag ju inte eftersom jag å Nese ska käka..

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Emme

Puss på dig med ;)

2007-08-28 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback