Mario säger Pappa & Mamma

Ja, han är för gullig. Han säger mest pappa faktiskt. OCh bara mamma ibland. Det låter så gulligt. Om några dagar är han redan 8 månader men krypa det kan han inte. haha. Han kommer nog aldrig krypa utan han springer nog med en gång sen tror jag.

Nu har jag städat här hemma, inte dammsugit och torkat golverna för det går ju inte när jag är själv med Mario eftersom han gallskriker då. Så jag får väl be pappa passa honom en liten stund så att jag får dammsugit sen. Ska tvätta kl 16-22 också, segt. Emil kommer hem från jobbet kl 21. Nu ska jag koka lite kaffe och ge Mario lite mellanmål.

Har beställt nya skor till Mario, det fick bli adidas denna gången också för dom var snyggast. Lägger in en bild på dom också.

image50Visst är dom grymt snygga till lilleman?


Kommentarer
Postat av: Emme

Sa btw inte att de va ngt fel på dagens vänner, bara att de skulle va nice o skaffa nya med på ny ort....

2007-08-09 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback