Min helg...

...har varit bra faktiskt, i fredags satt jag och Emil och drack lite. Jag fick i mig nästan 1,5 liter white russian. Mumsigt värre, kl 18 ringde vi 118118 och frågade vilket systembolag som hade öppet. Vi var ju ändå påväg hem från IKEA så att det blev nordstan och Emil sprang in och handlade medans jag satt i bilen på en ickeparkering och matade Mario, vadå desperat efter alkohol, haha...

Sen lördag blev det bio på kvällen med Emils mor och far, blev dock väldigt chockade allihopa när filmtiteln kom fram och vi upptäcker att det är en FRANSK film vi ska se i 2 timmar, haha.. Men handlingen var ok men inget jag rekommenderar. Var på bergakungens biograf, jätte fint och bra.. Så dit ska vi fler ggr. Charlotte och Daniel var snälla och passade Mario tills vi kom hem vid 01-tiden ca.

Och slutligen idag har jag jobbat till kl 16 och sen vart jag och Mario uppe hos far och drack lite kaffe, Mario gnällde mestadels sen gick vi hem och duschade och nu har jag och Emil kollat på 2,5 filmer. "Se upp för dårarna" var grymt bra tycker jag. "Sherrybaby" var ok, men inte den bästa direkt. Och sen började vi att kolla på "Hata Göteborg" men den stängde vi av efter typ halva för den var inget vidare bra.

Men nu ska vi gå och lägga oss och hoppas Mario sover länge imorgon. Men han är nog uppe säkert vid 7.

Kommentarer
Postat av: Emme

Låter som en lyckad helg.. se upp för dårarna e bra den =)

2007-08-27 @ 09:28:38
Postat av: Låtta

Men visst va han i Hata Göteborg rolig ändå??
Ska du passa lus-Cornelia idag?? Love ya!!

2007-08-27 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback