Mysfredag

Idag vaknade Mario kl 06, varför är han så morgonpigg? Blir galen på honom. Men sen somnade han vid 9 och vi sov 2 timmar både jag och Mario.Jag har börjat sova middag med honom eftersom jag blir så trött av medicinen. Blir jag inte piggare snart igen så måste jag sluta med den för denna tröttheten fungerar inte när man har en pigg liten kille att ta hand om.

Jag och Emil ska spela alfapet snart, Emil skulle bara handla öl först på sparköp :-) Till sig alltså.

I helgen jobbar jag både lördag och söndag. Sen jobbar jag måndag å sen e jag ledig ett jävla tag, skönt som faaan.

Nu kom Emil så vi ska spela lite spel nu då... Perfekt i det tråkiga vädret. Jag och pappa gick ut och skulle gunga med Mario förut men då började det precis regna. TRÅKIGT alltså. Men han hann gunga lite granna iaf.. Sen blev han sur när vi skulle gå in, haha...

Ikväll blir det mys med tacos och film.. å godis såklart ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback