Något har förändrats och det känns tomt

Inatt blev det inte så mycket sömn, tänkte alldeles för mycket mot vad som är sunt. Mådde inte alls bra, det som jag tänker på mest just nu är mamma. Jag tycker att hon har förändrats så mycket, och det känns som hon inte längre bryr sig om mig lika mycket. Förut ringde hon varje dag (om inte flera ggr/dag) när jag mådde dåligt. Nu hör hon knappt av sig. Jag fattar ingenting, var är min mamma? Det känns som om jag förlorat henne, jag kan bara inte beskriva riktigt men jag känner en stor besvikelse bara. Inte att hon hittat en ny karl utan på det sättet hon beter sig. Som en jävla tonåring eller nått. Och sen har hon sagt att hon bara ska tänka på sig själv i första han, men ens barn då? Går inte alltid dom i första hand? Jag vet inte, mamma är inte mamma längre och det gör så jävla ont. Känner mig tom på nått sätt... Jag kanske ältar!?

Min favorit här på jorden blir 8 månader idag, min älskade son. Mamma älskar dig mitt hjärta! Du betyder allt för mig, ingen kan göra mig så lycklig som du. /Mamma.

Men han är grinig idag, nu sitter han naken och leker för han brukar vara lite nöjdare då. Har precis gett han gröt men under frukosten så blängde han bara på mig och skällde. Han brukar aldrig skälla på mig. Tror jag ska fjäska lite med honom och låta han dusha med mig, då brukar han bli lite trött också så då kanske han somnar gott efter det.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska jobba 18-22. Ska nog ta en promenad i alla fall..

Nu ska vi duscha, Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback