Onsdag | 2007-08-01 |

Redan den 1 augusti, sjukt vad tiden går fort, om 11 dagar är Mario 8 månader redan. Man hinner ju inte riktigt med. Kryper gör han fortfarande inte, han är för feg för att ens försöka efter att han tippade framåt och fick en liten bula i pannan. Men tids nog kryper han nog, när han vågar igen. ;-) Han försökte resa sig upp i sängen alldeles nyss , det gick nästan :-) Men nu sover han, skönt med lite lugn och ro faktiskt.

Jag & Mario har cyklat till Videomix och fixat topplistan och sen cyklade vi hem igen. Denna gången tyckte han att det var kul att cykla i alla fall.

Emil jobbar kvällen idag, så jag har ingen aning om vad jag ska hitta på sen. Kanske kollar på Bridget Jones dagbok eller nått. Har velat se den ett tag men det har inte blivit av. Har haft så mycket annat att göra. Eller också kan jag ju ringa och kolla vad Nese har för sig idag, hon kanske jobbar men. Får väl se vad jag hittar på. Mario ska bada i alla fall. Han fick mat i håret förut.

Jag ska väl sätta mig och skriva lite med mina pennor, gör faan inget annat nu för tiden. Ska be pappa fixa några som är en storlek mindre bara för dom är egentligen något tjocka för att skriva vanlig text med.

Tjoooheeej!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Tack för hjälpen idag! Alltid lika snäll, som hjälper tjocka mig!! :-)

2007-08-01 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback