Pysseldag med syrran

Idag känns det väl sådär, har  i alla fall saker att göra. Charlotte ska komma hit och vi ska pyssla lite granna. Och morgonen började lite bättre eftersom att Emil är hemma på morgonen, man blir lite piggare och gladare då. Han börjar ju klockan 12 på onsdagar.

Jag och Charlotte ska göra födelsedagsbok, där det står när alla fyller år fast inget årtal eller dagar. Någon som fattar? haha..

Mario stensomna efter att han duschat med Emil, skönt att han somna så lätt faktiskt.

Igår handlade jag jätte fina kläder till Mario och McKinley kängor :-) Han kommer bli stentuff i vinter med dom på. Och förhoppningsvis kan han gå då också. Han försöker krypa hela tiden nu men trillar pladask på magen eller slår i huvudet. Han är för go han.

I helgen kommer brorsan hem på permiss, det ska bli kul att träffa honom. Han skröt om att han vägde 99kilo och skickade en mms bild på sig själv till mig. Han är faan knäpp, totalt också. Men ska bli kul å se honom i alla fall.

Trodde jag hade mer pengar än jag hade, visade sig att vi hade -26kr när jag kollade. Jag måste sluta shoppa så mkt. Jag menar vi fick 1000kr i måndags. haha.. Men Emil klippte sig å köpte hårgrej för 400kr så så jätte illa har jag inte betett mig. Eller hur? Skulle få låna 280kr av  Charlotte i alla fall så att vi kunde köpa kaffefilter, mjölk, toapapper mm som vi måste ha hemma. Får ju lön på fredag så de e väl lungt ändå. Tar inte ut några mammadagar denna månaden :-D Känns skönt att kunna spara in lite dagar för första gången.

Lorena är i stan också, hann inte träffa henne igår får se om vi hinner ses ikväll när hon kommit hem från gbg.. Har ju inte setts sen innan Mario föddes så det vore faktiskt kul å se henne lite granna...

Nej nu ska jag väl skriva upp vad som måste handlas. Tjoooheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback