Rättegång

Ja, det blir rättegång. Fyfan för dig mamma. Du har förstört allt. Jag kommer nog faan aldrig att förlåta dig för allt du gjort nu det sista. Jag är tillbaka på noll igen, jag ville verkligen leva men nu vet jag inte längre. Skulle ju aldrig göra mig själv illa eftersom jag har Mario men tankarna är jobbiga att leva med. Jävla fitthelvete.. Vet inte vart jag ska ta vägen, jag känner bara tvivel. Förbannade jävla skithelvete. Morsan ska komma hit och prata säger hon, jag kommer snart sa hon i telefonen när jag skällde ut henne. Men än har hon då faaan inte kommit...

Vill bara vara för mig själv, men ändå inte. Orkar inte ta något ansvar alls idag. Bara ströva omkring och inte tänka på nått. Får väl se vad som sker, orkar inte tänka mer.

Älskar min Emil och min underbara Mario - Jag lever för er! !! Ni är mitt allt.! Men ge mig utrymme, snälla...

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Vi älskar dig också, gumman! Givetvis ska du få så mycket utrymme du behöver. Det är bara att säga till. För övrigt är din son jättearg på "tigerstolen"... Skäller på Tiger. :/ Älskar dig, hjärtat! Puss

2007-08-17 @ 13:51:28
Postat av: Emme

Försår att du har de jobbigt, men du kommer klara detta!

2007-08-17 @ 14:19:36
Postat av: Emelie, Emsieblandning, På lunarstorm.

Vad är det som har hänt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback