Sovit i hela 12 timmar :-)

Inatt har jag sovit 12 timmar, somnade innan 22 och Charlotte kom och hämtade Mario i morse så sov jag till 10. Hur skönt som helst. Men nu är jag nog lite seg å trött för jag sovit för mkt tror jag.

Ska till optikern nu kl 12, äntligen  nya linser. Dom jag har är flera månader gamla. haha. Så det ska bli skönt. Ska kolla om det går att lämna in skötväskan på lagning också, jag har ju inget kvitto men ska få låna Sandras. Får se om det funkar. Vore ju kanon bra. Sen hade Charlotte tydligen bestämt med pappa att vi skulle grilla på kolonin med honom innan jag börjar jobba kl 17 så jag känner mig lite stressad. Men det får jag väl se till att hinna.

Usch, det är så segt att jobba varje dag typ. Denna veckan träffas inte jag å Emil nått typ. Vi går om varandra hela tiden. Träffades igår å sen ses vi inte förens på fredag. Eller vi sover ju ihop men..

Jaja, jag får la dra mig in till stan nu så jag hinner.. Det är ju varmt och sol ute iaf. :-) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback