Till storstaden

Då var det onsdag idag, och jag, Mario, Malin och Oliwer ska åka till storstaden och leva livet :-) Ska bli jätte kul verkligen, förutom att Malin mobbar mig lite, haha.. "Vi kan ju gå tillsammans till stationen" -"Nähe"!!! haha. Jag är blåst...

Igår kom Nese hit vid 17-tiden och vi skulle laga mat, bestämde oss för tacos så vi gick och handlade det. Gravid som Nese är ville hon ha halva butiken när vi väl var där. Så det blev att vi köpte chips och dipp som vi aldrig orkade käka, haha. Och även chokladpuddingen blev lämnad i kylskåpet. Haha, gravida säger jag bara. Inte riktigt kloka. Men det var en as rolig och mysig kväll. Nese gick hem efter 00 nån gång och sålänge har vi inte vart med varandra på as länge. Vi satt å tjötade om allt och inget hela kvällen. Den bästa kvällen på jätte länge, Tack för att du finns Nese och tack för en underbar kväll!

Nu måste jag dra mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback