Torsdag | 2007-08-02 | Ont i magen :-(

Igårkväll mådde jag jätte dåligt, och då blev jag sådär tyken och så mot Emil så vi bråkade lite. Men vi blev vänner igen som tur är :-) Men jag fick så ont i magen när jag skulle lägga mig å sen fick jag diarrè på natten som har hållt i sig till å från hela dagen. Men jag var hos Charlotte & Daniel och hämtade imodium så jag hoppas det går över så jag slipper springa å skita hela tiden på jobbet sen. Och det är ju inte alltid man får tid över till det heller. Pappa tyckte jag skulle ha blöja :-P haha...

Har varit uppe på vuxenpsyk och pratat, skulle få fortsätta träffa Anna istället för cp Rada, och dom skulle fixa recept till imorgon och jag skulle även få gå före i kön till att få träffa en psykolog. Dom är så snälla där uppe, hon Anna förstår verkligen och hon tar tag i allt med en gång också. Så förhoppningsvis kommer jag någon gång bli kvitt min depression om inte annat måste jag lära mig att leva med den. Det är bara jobbigt när det kommer dagar som denna då allt bara är svart och orken har sprungit alldeles för långt bort för att man ens ska hinna ifatt den. Om jag ändå bara hade ork och lust till någonting, orkar inte ens laga mat. Stackars Emil har inte fått nån mat på flera dagar. Eller asså Pan Pizza å ute mat men jag har inte lagat till honom, Förlåt älskling?!

Ulrika passar Mario nu, dom var nere i nolhaga. Det tycker han säkert är jätte kul..

Dennis är uppe hos pappa och bråkar med honom, blir så trött på Dennis när han håller på så. Bara för att Dennis vägrar att pappa ringer till VKF och kollar när han verkligen skulle vara där igen. Stackars pappa, inte lätt när man inte själv mår bra liksom...


Vi köpte fel bord till fikarummet när vi var på IKEA, vi råkade köpa det vita. Så jävla typiskt oss verkligen.. Varför blir dt alltid fel? Skit alltså.. Men men, så är det ibland.

Nu ska jag vila en stund innan jobbet så jag orkar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback