Värsta natten, fyfan för ångest.

Har haft en helvetes natt, vaknade kl 03 med fruktansvärd ångest. Kl 05 väckte jag Emil, då stod jag inte ut mera. Efter att vi pratat en stund och han kramat mig blev det lite bättre och jag kunde tillslut somna om. Emil är hemma från jobbet idag, han är ute och går med Mario nu så att jag fick sova ut riktigt. Sen ska han få sova en stund på dagen. För vi har en grej på G ikväll, men det avslöjar vi imorgon :-)

Nu när jag gick upp har jag fortfarande ångest med hårda hjärtklappningar, illamående, skakningar, huvudvärk och även magont. Tror det har med mitt mående att göra. Konstigt att det är såhär nu, men det kan ju vara att allt har lagt sig nu och sjunkit in. allt det med mamma och pappa. Men faan vad jag hatar att må såhär, det var den värsta natten i mitt liv nästan. Och att inte veta riktigt vad som orsakade det. Men framåt eftermiddagen och kvällen blir det nog bättre. Förhoppningvis.

Ska ta mig en dusch nu, ska antagligen träffa Malin och Oliwer sen. Hon skulle ringa vid 11 tiden. Ska bli trevligt, hoppas jag mår bättre då bara. Nej, ta en tablett å sen dusch och sen frukost.

Tjooohej

Kommentarer
Postat av: Emme

Fattar de e jobbigt.. finns här

2007-08-03 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback