windows vista suger balle

Hade windowsvista på datorn vilket sög balle verkligen, segt som faan. Nu har Emil fixat Xp igen men han hittar inte alla drivrutiner så det suger också så det tar as lång tid att tittta på en sida, fuck it liksom..

idag var vi på IKEA och köpte massa grejer till nya bostaden, ska bli hur kul som helst att flytta verkligen. Mario kommer att få ett super fint rum verkligen med massa nya möbler och vi har hur många ideer som helst som bara måste gå igenom och vi ska köpa loss lägenheten om vi har råd, vilket vi nog har. :-)

Nu är Emil på tallhyddan och spelar lite poker sa han, han lovade att komma hem med 1000 kr extra. Vilket kan behövas eftersom vi handlade för 2300kr på IKEA idag. Men Emil fick iofs ut 170000kr i lön denna månaden och jag fick ut 4000kr också så vi klarar väl oss ändå. Vi sparade alla kvitton denna månaden och vi såg att vi köper godis, chips och dricka för 950kr i månaden så det ska vi halvera nu.. Illla, illa.. verkligen,...

Nej, nu ska jag göra annat, blir bara fel när jag skriver, har nog druckit för mycket... Tjooohej!!!!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Det va inte lite i lön Emil fick denna månaden, hela 170 000kr... 17000 låter rimligare.... hahhaaa... Love ya!!

2007-08-25 @ 13:53:27
Postat av: Emme

E du full? :P Jag e bakis så jag ser stjärnor

2007-08-26 @ 10:59:54
Postat av: Emil Lindberg

Låtta: Jag blev också lite förvånad över min inkomst, men se på fan :)

2007-08-26 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback