Bakslag

Snart ska vi iväg till Christel och Peter och fira Emils pappas 55årsdag som är idag, Grattis Jerry! Haha, han får ballaste presenten av oss. Haha...

Humöret går uppåned som en studsboll här verkligen. ena stunden är allt bra och i nästa stund är allt bara kaos i mitt huvud. Men efter bakslaget nu i veckan så höjer dom min medicin till 225mg/dag. Jag hoppas min ständiga oro börjar släppa när medicinen börjat värka på riktigt.

Att gå i psykoterapi och prata 1¨gång/vecka är jobbigare än man kan ana. Det är inte alls samma sak som att gå hos en kurator. Jag trodde först att det var typ samma sak men det är det verkligen inte. På något konstigt sätt får hon en att komma in på sig själv och man känner sig trygg med det. Jag hoppas att jag kommer att klara mig igenom detta och bli en starkare person när allt detta är över. Men kan i alla fall rekommendera psykoterapi till andra som mår dåligt, det är jobbigt som faan men med tiden så läker dom djupa såren man har i sitt hjärta.

Nej, nu måste jag ge mig av... Tjoooo!

175338-53
Mario och Elia, dom sötaste ungarna på jorden!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Kanske är ngt att testa? Fan va fina dom va på bilden. Älskar dig

2007-12-22 @ 22:16:14
Postat av: Låtta

Ja de ungarna älskar jag mest av alla. Har skrivit ut bilden nu så nu få Mario den av sin kusin imån :-D
Älskar dig! Jag ringer dig sen!! Hörde Emil fick sin helikopter, men han fick inte öppna förän på julafton, heehheeeee... Puss

2007-12-23 @ 09:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback