Begravning idag....

Idag begravdes morfar, begravningen var jätte vacker. Alla grät, förutan jag. Jag är nog en känslokall jävel. Jag älskade morfar men för mig känns det som han fortfarande lever. Nästa gång jag går till mormor så ligger han i sin säng och sover. Det är det jag tror, eller vill tro i alla fall. Det har faktiskt varit en jobbig dag om jag ska vara ärlig.

Och ännu jobbígare blev det när Emil blev sur på mig nu ikväll... Skit, skit skit!

Ska åka ner till Emme nu om en liten stund. Ska träffa henne och Sanna. Det ska bli kul! Hoppas jag i alla fall.. Slippa att nån e sur på mig iaf.

Orka med förhållanden om det är sura miner ofta. Nej, jag orkar inte i all fall..

Orkar inte skriva mera nu... Mår inte alls bra.. Men skönt att komma hemifrån lite i alla fall. Hoppas Emil inte e sur på mig imorgon i af...

Hejdå föör faaan!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Ja, orka med förhållanden, och orka med när man vet att den andra inte bryr sig ett skvatt... Orka.

2007-12-14 @ 18:44:43
Postat av: sanna

Tack för igår gumman.. hoppas du hade kul =)

2007-12-15 @ 13:25:55
Postat av: Emme

Älskar dig!

2007-12-15 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback