Grattis Mamma!!!!!

Idag fyller morsan 55 år, hon är gammal som gatan nu ju. haha. Men Grattis mor i alla fall!  Ska på kalas kl 13, det blev ett "lunch-kalas" denna födelsedagen för mamma ska vara med Håkan på kvällen hade hon tänkt.... "Fjortis-kärlek" kallar jag det. Men men......

Var hos psykologen imorse, det gick bra. Vi pratade första minnet och sedan framåt, jag var 2 år när jag minns det första. Hon sa att det inte var så vanligt att minnas så tidigt. Sen var jag nog 4 eller nått när nästa minne kom. Får väl se hur det blir nästa vecka och vad som kommer upp då. Hon är i alla fall jätte bra min psykolog, jag hoppas jag börjar tänka "normalt" så småningom :-)

Idag känns det helt ok ändå, ska träffa Emmelie i eftermiddag också.

Hoppas Mario är snäll idag annars får jag rascha på honom...

Nä, nu ska jag blossa lite innan lillemannen vaknar..! Tjoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback