I min fucked up world

Idag vet jag inte riktigt hur jag ska sammanfatta dagen.

Kaos är i alla fall rätt ord. Men ändå bra att allting hände. Jag måste få ur mig allt jag känner,, Jaghar förstått att jag måste börja tänka på mig själv i första hand. Och det ska jag börja göra.

Jag har alldeles för mkt i mitt huvud för att ens orka skriva. Blir bara bla av alltihopa. Ska sova nu, har druckit upp en hel flaska glögg och rökt alldeles för mkt nu ikväll..

Nese var här och stötta mig och tack Charlotte för att du finns i mitt liv. Utan dig som syster  hade jag dött...

Mina vänner, ja älskar er! och ni vet vilka ni är!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Finns för dig dag som natt, glöm aldrig de

2007-12-17 @ 22:24:30
Postat av: Låtta

Hjärtat... Ringer dig nu å ser så du mår ok... Älskar dig!!

2007-12-17 @ 22:38:00
Postat av: Sanna

Jag säger som Emmelie, finns för dig om det är något, trots att jag inte känner dig hur bra som helst, så bryr jag mig. Säg till om det finns något jag kan göra.

2007-12-18 @ 13:38:34
Postat av: Johanna Svennstorp

Visst är den här bloggen vidrig: snackanochmaxivis.blogg.se

Jag blir så förbannad av att läsa sånt, det är fruktansvärt!

2007-12-21 @ 00:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback