Mario fyller 1 år idag!!!!

Grattis min älskade son på din 1 års dag. Tänk att det redan gått ett år sedan du föddes. För 1 år sedan satt jag här hemma med värkar och en jätte stor mage och undrade vem det var som fanns där inne. Och det var en underbar liten kille som har utvecklats och blivit ännu underbarare. Så charmig och snäll, en helt fantastisk son. Jag är så lycklig att jag har dig, Mario! Du är den bästa på hela jorden! Grattis min son!!!! Kramar från Mamma!

Mario är sjuk, öroninflammation och lite feber och snuva. Stackars liten att behöva vara sjuk på sin första födelsedag. Nu ligger han och sover, när Emil kommer hem från jobbet ska han få sina paket av oss. Sen kommer Malin och Oliwer hit. Då blir nog Mario glad att hans bästa kompis kommer på födelsedagen. :-) Sen ikväll kommer mamma och Håkan hit och firar Mario lite. Annars händer inte så mkt mera idag...

Imån ska vi lussa för Mormor Maij och kanske gå förbi mamma på jobbet också. Mario ska vara pepparkaksgubbe :-)

Jag ska börja träna på hälso nu, skrev in mig igår. Jag och Låtta ska träna ihop. Tyckte det var bättre att träna där eftersom Låtta går där för då blir det nog att vi tränar i alla fall. Sen tränar ju Emmelie där också så jag kan ju träna med henne också.. :-) Hoppas jag fixar detta med träningén nu bara.. Men ger man sig faan på det så...

Nej, nu ska jag dra mig.. Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emme

GRATTIS FAVORIT MARIO! nu blir jag överlycklig, hälso fan va kul =) Kan la va me er o träna lite? vi klarar träningen tillsammans gumman.. Puss

2007-12-12 @ 11:00:56
Postat av: Sanna

Klart du fixar träningen =) Allt går bara man ger sig fan på det. Grattis dagen efterskott till Mario =)
Kramar

2007-12-13 @ 19:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback