Shopping, wiee!!!!

Julen har varit bra, stressigt och fullt upp hela tiden. Ungar som skriker om vart annat. haha.. Men julen är ju barnens helg så att :-) Mario fick massor med fina paket ifrån alla. Massor med nya leksaker som han älskar, han leker t.o.m själv på sitt rum med allt nytt roligt. Vi fick också en massa fina julklappar :-) Det var en bra jul förutom att man inte träffa mamma på julafton men.. Saknade Dennis också som inte fick permiss, men vi ska åka upp efter nyår och hälsa på jag och Mario!

Idag ska jag, Nese, Charlotte och Elia till allum och shoppa lite. Mario får stanna hemma med Emil :-) Skönt att shoppa utan Mario faktiskt! :-) inte för att vara elak men så är det faktiskt!

Nejmen, nu ska jag hålla grabbarna sällskap vid frukostbordet å sen sminka mig... Sen blir det SHOPPING!!!!!!!

Tjoooooo!

Kommentarer
Postat av: koolakattis

Ha en bra dag=)

Postat av: Annsingen

Ha en underbar annandag!

2007-12-26 @ 10:50:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Emme

Hoppas du hittade jätte massa fint. Lust att ses i veckan nu eller?

2007-12-26 @ 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback