15 Februari 2007

Inatt var Mario vaken hela natten typ så jag var uppe från 02.30-06 sen fick Emil vara hemma från jobbet idag istället för imorgon så han var uppe med Mario resten av tiden tills vi gick upp så jag också fick sovit lite.. Snäll pappa Mario har..

Idag har vi slappat mestadels, Mario & Emmelie & jag har varit ute och gått den vanliga rundan och hälsat på "våra" (nolhagas) hästar och givit dom morot. Det blev iallafall 5km vi gick...

Sen har jag cyklat 6 km på träningscykeln :-) Mkt bra! 15 minuters cykling iaf.. Efter det fick Mario lite magmassage eftersom han inte skitit som han borde, blev inget bajs för det men han njöt av massagen. Sen duschade vi tillsammans, så mysigt att duscha med Mario...

Nu blir det sängen å hoppas Mario sover bra inatt!

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera din tråkmåns... hehheee... :-)

2007-03-13 @ 18:42:51
Postat av: Låtta

en gullig tråkmåns :-)

2007-03-13 @ 18:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback