2 månader idag

Sitter vid min cp-data nu, hatar denna datan. Den är total störd, låter som en knullad syrsa emellanåt...Är på dåligt humör och har vart det typ hela dagen. Ingen aning om varför faktiskt. Men jag blir ju sån ibland, sur för ingenting åsså mår jag dåligt, sen nästa dag e det bra igen. KNAS - människa!!!

Idag har vi varit och vägt lilla Mario, han vägde 4.6 kg och var 57 cm lång.. Han börjar bli stor nu... Passade hans kusiner - Cornelia & Theodore - också. Dom busarna... Sen fick vi plättar hos Ulle, goda som vanligt...

Har käkat tacopaj idag, den blev inte lika god som den brukar men ätbar..

Snart kommer Emils mamma hit en stund... trevligt!

Imorgon ska jag och Charlotte hälsa på Dennis i Borås, det ska bli kul å sen den tjockisen igen.. Och denna gången ska jag ta med mig kameran å ta lite kort. Är ju kul att ha nått på Mario och Dennis från de att Mario är liten...

Mario sover i sin vagn nu, sovit där sen Emil var ute och gick med honom.. Shit vad man saknar honom när han sover.. Man kan liksom inte släppa tankarna från honom.. Faaan vad jag älskar Mario, helsjukt hur mkt jag älskar honom... Det bästa som hänt är han... Så e de..

Emil spelar sitt meningslösa spel - som vanligt!!!!

♥ Mario ♥ 2 månader idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback