Blondin eller brunett? Och skrikiga ungar ;-)

Dagen började kasst, mådde jätte dåligt verkligen. Men jag tog min medicin idag, tror jag ska börja med den igen. Faan vad velig jag är. Det är ju inte bra att ta den ena dan å skita i den andra dan, jag måste stå ut tills den verkligen börjar verka, men det är jobbigt. Man vill ju se en förändring med en gång.

Sen var jag nere på stan med Emme en snabbis, skulle kolla efter byxor. Men någon vid namn Lizette har ett arsle som är stort som ett hus, ett radhus t.o.m. Så det blev inga idag, ska kolla vidare en annan gång. Men jag kanske vill färga håret istället för pengarna. Funderar på det faktiskt. Vill ha mörkt hår med slingor i istället för blondt. Tror det passar bättre.. Vad tror ni andra?! (kommentera!!)

Nese var på UL idag och hennes lilla bebis lever, fatta att jag blev glad för hennes skull. Så i Febuari ska hon få en liten bebis. Började nästan gråta när jag fick höra att bebisen mådde bra. Det förtjänar dom efter allt dom gått igenom.. Älskade vän, snart är du mamma som du så länge velat!!!

Jag & Mario var även en stund hos Malin & Oliwer, Mario är rädd för Oliwer och storlipar så fort han "pratar" och då börjar Oliwer att vråla för att Mario vrålar. Sicka grabbar vi har.. Dom leker så bra ihop ;-) Kanske bara vi som önska att dom lekte bra ihop.. När dom blir äldre så slåss dom säkert. Oliwer är så tuff och Mario är en liten mes. Ser så ut, Mario bara flinar åså och Oliwer är kaxig och tyken :-) haha... Dom är underbara bägge två!!!!

Imorgon kommer Charlotte hit och hämtar Mario kl 7, så att jag får sova ut. Hon är alldeles för snäll min fina, vackra syster! Så jag hoppas jag sover till 10 eller 11 iaf. Sen kl 13 ska jag och Mario till Malena & Hannes på stockslycke och fika med dom lite. Får hoppas Hannes & Mario leker bättre ihop så Mario inte blir rädd för honom också. hehe. Sen ska jag jobba på kvällen, det är verkligen skönt och roligt att jobba. Trodde aldrig man skulle tycka det var kul att jobba men på videomix är det faktiskt kul. Verkligen skilnad mot att jobba med mestadels otacksamma, gnälliga gamlingar på noltorpsgården. Men jag är väl tvungen att fortsätta jobba där också sen, tyvärr.

Känner att jag mår lite bättre nu mot vad jag gjorde imorse iaf. Ska väl lägga mig framför tvn och kolla lite. Emil slutar inte förens kl 21 så jag ska väl bara vänta på honom :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vilka underbara pojkar vi har, dom bara ÄLSKAR att leka med varandra ;-) Angående håret, jag tycker du passar jättebra i blont hår, det finns inte många smarta blondiner, var stolt för att du är en av de få hehe :-D

2007-07-25 @ 21:48:01
Postat av: LÅtta

Sicken guldklimp till unge du har, älskar honom verkligen :-) Och dig!! Han har varit jättesnäll idag, nu är han med Daniel i Hemsjö och hämtar båten... Hoppas verkligen att du har sovit ut idag nu... Jag tycker du är jättefin i blont, men fin i brunt oxå men tänk på utväxten som blir... Vi höres av senare... Puss

2007-07-26 @ 11:08:49
Postat av: Emme

Jag tror nog de kan bli fint i mörkt.. kanske inte för mörkt bara, utan lite ljusare brunt? bara ett förslag ;)

2007-07-26 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback