Detta har hänt hos oss...

Vi hade ett par underbara dagar i Danmark, åt gott och riktigt skämde bort oss själva. Snålade inte det minsta. Verkligen kanon mysigt. Mario älskade att plaska i vattenlandskapet men bubbelpoolen var nog faoriten ändå. Lite varmare där ju ;-) Han skrattade tills han hickade.  Och vi hade verkligen kul ihop, jag skrattade nog nästan hela tiden. Vi snodde massa ölglas från resturangerna också, vilken känsla :-) hihi... Men det bästa utav allt var när Emil går ut NAKEN första dagen vi skulle till bassängen, hahaha. Har aldrig haft så roligt åt nått i hela mitt liv. Och han såg så rolig ut, haha. Jag var ju inte beredd på att han skullekomma nakenså han såg så himla kul ut.. Skrattar fortfarande så fort jag tänker på det.. Hur kan man tro att man ska gå ut naken? HAHAHA Det var en underbar resa, den bästa jag varit på!

I fredags var jag och Emil i gbg och jag shoppade massor med kläder till Mario, han kommer ha så fina kläder när han växer i storlek 74. Sen var vi ute och åt och Emil sa upp sig från sitt jobb på Kuzzi för han ska minsann bli bokbindare efter sin far ;-) hihi.. En underbart mysig dag..  Sen på kvällen gick jag och Emmelie på barbados och försökte dansa bugg, hmm, gick inget vidare kan jag lova.. Blir till å lära sig det faktiskt.. Det var riktigt mysigt, bara Emme o jag :-)

Emil och Mario ligger och sover. Jag har också sovit 1 timma men jag kunde inte somna om efter jag vaknat så jag hamnade här istället...

Vi har köpt cykelsadel och hjälm till Mario och börjat cykla med honom, han tycker det är lite småkul men han kollar mest på Emil som cyklar bredvid.. Igår cyklade jag så mkt att jag mådde illa hela kvällen, nästan så jag spydde. Haha.. Måste träna upp min kondis..

Mario har massa små egenheter för sig nu för tiden, mestadels skriker han. Fattar inte varför han inte kan "prata" i normal ton, haha... å åt Emil skäller han bara..

Nej, det var allt för denna gången..



Kommentarer
Postat av: Låtta

Emil, naken?! hahhaa... Kul!!

2007-07-02 @ 09:43:58
Postat av: Emil Lindberg

Ha... ha... haaaa... Skitkul :/

2007-07-05 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback