Du äckliga värdelösa människa, du är tillbaka. För alltid?!

Faan vad irriterad jag blir, förut mådde jag bra. under graviditeten och sen när jag ammade å allt. jag har liksom mått helt ok under hela den tiden. Så händer detta med mamma o pappa så är JAG tillbaka där jag alltid var förut. Ständigt jävla orkeslös och deppig like hell.. Faan vad ledsen jag är över det, jag trodde verkligen att det aldrig skulle komma tillbaka, den där värdelöshets känslan trodde jag var borta för evigt, men faan va fel man kan ha.. Så nu har vi mig här igen, den olyckliga, fula, äckliga, värdelösa, tråkiga och allmänt störda Lizette!!!! Fuck Life"!!!!

Mario gnäller 24 timmar om dygnet, det har han gjort iaf dom senaste 5 dagarna. Jag blir helt knäckt, han kan inte somna själv eller nått. Man ska ligga bredvid honom å är han vaken ska man hålla i honom hela tiden. Jag är helt slut, önska det var jag som jobbade å Emil som var hemma med lilleman just nu.. Å detta skit vädret, vad ska det vara bra för? Å vad ska man hitta på då?

Ska jobba ikväll iaf, känns rätt så skönt, då slipper jag Mario gnäll å skrik på kvällen iaf.. :-) Han är underbar men sååå jobbig just nu...

Har så förbannat ont i min nacke, vet inte alls varför men den har värkt så mkt det senaste. å trött harjag vart som aldrig förr. Ja, just nu känns allt väldigt tråkigt.. Slutade med medicinen igår också, jagblir så trött av den så det är inte värt att käka den..



Men jag längtar tills vi flyttar (Kanske det löser alla problem?), då har vi massa roligt att greja med och det ska bli så kul att äntligen få något eget som vi vet att vi får bo resten av livet om vi skulle vilja.. Här har det liksom hela tiden varit press på oss att hitta en ny lägenhet men nu känns iaf det mkt bättre. Ska bli as kul å kolla på tapeter å andra inredningsgrejer å Charlotte ska få hjälpa mig med gardiner å sånna saker, det är hon bra på så. Tror det kommer bli as bra. Nog snart dags för oss att börja rensa i källaren å så.

Har värk i käken också, allt är bara så feel idag.. Mario somnade nu iaf, jag la bara ner han i sängen å där fick han skrika lite. å nu sover han.. Lugn å ro :-)

Kommentarer
Postat av: LÅtta

Älskaar dig!!

2007-07-23 @ 10:52:59
Postat av: Emme

Du e bäst

2007-07-23 @ 11:26:15
Postat av: Emil Lindberg

Du ska se att allt kommer att lösa sig inom sin tid, Lizette. Låt det ta den tid det tar. Sen ska du se att allt kommer bli mycket bättre när det lagt sig mer med dina föräldrar också. Sen har du helt rätt i att det ska bli skönt att flytta :) Det tror jag löser en hel del problem, faktiskt.
Kom ihåg att jag alltid kommer att älska dig, gumman! Puss och kram!

2007-07-23 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback