Dykt i havet :-)

Igår var vi ju på Nordens Ark, inte det roligaste stället. Man såg inte allt för många djur men några blev det iaf. Borås djurpark är bättre. Men det var mysigt att vara med pappa och Dennis iaf.

Efter vi vart där så åkte vi hem till Dennis där vi fick dyka, pappa tänkte inte gjort det först men ångrade sig efter en stund. Det var skit kul och grymt häftigt. Skulle lätt vilja göra om det, tusen ggr om.. Var bara nere på 6.6 meter, men det är inte illa det...
Pappa fick panik och kramp i foten, haha. så han vart lite sur att jag var bättre än honom.. hehe.. Tr¨åkigt att vattnet var så grumligt bara men lite fisk fick vi iaf se. Hade en jätte bra dag igår iaf å jag tror att pappa mådde lite bättre, för en stund iaf.

       
Nordens Ark                           Jag tar på mig dykarutrustningen              Här har jag dykt          


     Pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback