En morgon utan ångest, mirakel :-)

Jag har ingen ångest idag, fatta att jag är lycklig :-) Skönt att slippa vakna med det, första gången på över 1 vecka eller ännu mera, minns inte ens. Blir så glad när det är såhär :-)

Då var det fredag redan, veckorna bara rusar förbi. Det ösregnade ju alldeles nyss å när vi kom ur duschen jag & Mario så skiner solen lite smått bakom alla mörka moln. konstigt väder vi har denna sommaren. Jag hade sett fram emot en helregnig dag med god mat och gott tilltugg till en bra film ikväll. Så för min del får det gärna regna lite ikväll :-)

Kl 13 ska jag upp till öppenvårdsmottagningen långt uppåt helvete, ja precis dit vi ska flytta sen. Men jag ska fjäska lite med far min så jag får låna bilen och kolla om han kan vara barnvakt tills Emil kommer hem vid 13.45 kanske.

Köpte lite kläder igår, inga byxor då förståss eftersom ja, som sagt, RÖVEN! Men idag när jag ställde mig på vågen så stod den på 63kg. Så 2kg har jag lyckats gå ner genom att göra vad?! promenera kanske, jobba?! Ingen aning men lycklig blev jag. Om jag bara kunde gå ner 3kg till, helst 5 men 3 är ok.. Ehh, jag duger som jag är. Det tycker iaf Emil. Ärligt så bryr jag mig inte så mkt men man kan ju önska vad man vill väga iaf..

Skulle behöva städa här hemma också, jag har plockat iordning lite nu på morgonen men kanju inte dammsuga eftersom lilleman sover å när han är vaken blir han rädd för dammsugaren så det blir inget med det förens Emil kommer hem. Så nån kan sitta med Mario.

Annars ska jag bara jobba i helgen, Emil och Mario ska på Jennifers kalas på lördag. å jag kan ju inte följa med. Men dom får nog kul utan mig såklart!

Kanske ska kolla på tapeter till nya lägenheten idag, om vi orkar sen vill säga..

Kommentarer
Postat av: LÅtta

Skönt att du vaknade idag å mår bra, så får det fortsätta!!

2007-07-27 @ 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback