Min son är min egna stjärna!

Vad ska man egentligen göra, när kroppen skakar och man längtar bort? Illamående, yrsel och trött på att inte kunna få vara lycklig. Ibland önska man att man bara kunde skjuta allt åt sidan, och bara bry sig om sitt eget. Vissa klarar ju av att vara så själviska, men inte jag. Och vill jag det? Nej, jag tror inte jag vill det ens en gång. Aldrig!

Mario är min drivkraft, mitt allt här på jorden. Han är den finaste jag vet, den vackraste på jorden. Han är min prins som får mig att le och känna att livet är värt att leva. Kan inte ens beskriva min kärlek till Mario, för det finns inga ord för någon man älskar så högt.

Har vaknat med enorm ångest den sista tiden, det finns inget värre sätt att börja dagen på. Det jobbiga är när jag är ensam, jag klarar inte riktigt det. Jag har ju Mario men det är tungt att gå upp på morgonen när han är så pigg och jag helst bara vill gräva ner mig i sängen hela dagen.

Mario, du får mig att vilja orka,
du får mig att vilja kämpa.
Du gör mig till den lyckligaste på jorden,
även om allt annat är svart som natten.
Du underbara barn, än en gång,
du gör mig lyckligast på jorden.
Du får mig att känna mig behövd och älskad.
Vad som än händer så ska jag alltid hålla dig närmast.
Du är mitt allt och jag älskar dig allra mest!


Idag har jag hjälpt Låtta på videomix men nyhetshyllan så hon slipper böja sig ner med sin stora mage. Sen var jag och Mario hos Malin och Oliwer. Dom leker så bra ihop :-) haha.. Dom skiter fullständigt i varandra. Mario är lite intresserad men Oliwer blänger mest på Mario. haha.. Dom är för söta dom små liven. Sen städade jag köket som såg ut som faaan, men nu är det gjort iaf. Emil slutar jobba kl 21 så jag väntar väl bara på honom sen ska vi väl sova.

imorgon har jag massa ärenden att göra. Mario ska bland annat vägas och mätas för min kille är hela 7 månader imorgon. :-)

Kommentarer
Postat av: Emme

Du vet att du får ringa mig om de e kämpigt, jag kommer gärna hem till dig!

2007-07-12 @ 09:17:39
Postat av: LÅtta

Älskar dig!! finns alltid för dig!!
Grattis Mario!!

2007-07-12 @ 16:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback