Nya bättre rutiner, förändrar det livet och mitt mående?

Nu har jag bestämt mig, jag ska försöka få orken tillbaka. Genom att äta bra mat och försöka träna lite pilates på morgonen och gå långa promenader. Då är jag iaf på rätt väg när det gäller det fysiska å får orken tillbaka på det sättet. Sen ska jag gå igenom det psykiska också, Emil ringde öppenvårdsmottagningen såjag fick en tid där på fredag. Nu ska jag minsann bli frisk från all jävla depression som spökat hos mig i flera år. Om inte annat får jag vara gravid hela livet för då mådde jag ändå bra. Men då får jag ju alldeles för många barn, haha...!

Inatt sov jag jätte dåligt, så efter att jag vart på stan med Låtta å mor å gått så mådde jag jätte dåligt när jag kom hem. Helt kallsvettig och darrade så jag knappt kunde mata Mario. Men när Emil kom så gick jag och la mig en stund sen blev jag lite piggare igen men nu är jag sådär kallsvettig igen så jag ska nog lägga mig framför tvn å sen sova.. Hoppas jag får sova inatt iaf, tror jag ska få sova ut imorgon också för Emil börjar inte förens kl 12 :-) Emil har börjat göra armhävningar varje dag, 100st. Fast inte på en å samma gång. Han är dukig han, min emil!

Blev även 1000kr rikare idag, kändes inte riktigt som jag förtjänade lika mkt som dom andra på videomix eftersom jag inte jobbat lika länge. Men jag tackade ju såklart och tog emot :-)

GoNatt gott folk!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Det finns inget som heter "för många barn" :P

2007-07-26 @ 21:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback