Söndag | 2007-07-29 | Dåligt väder, som vanligt.

Jaha, då var denna helgen över, ifredags satt jag & Emil ute på balkongen och tog några drinkar, Emil öl då men. Det var riktigt mysigt, som vanligt! Igår jobbade jag hela dagen så jag var grymt trött när jag kom hem. Men Nese kom hit en stund å efter det kollade jag & Emil på "Linas kvällsbok" den var faktiskt riktigt bra. Så se den ni som inte redan sett den.

Idag har jag & Mario vart uppe hos pappa och kollat in hans nya lampor i hallen, jätte fina. Sen var vi på sparköp och pappa bjöd på allt jag handlade fast jag sa emot. Men tack snälla far för det!!! Underbar är vad du är!!! Sen har jag gjort katrinplommon purè til Mario och nu deckade han. Emil slutar jobbet kl 15 idag så vi ska käka mat vid 15.30, pappa kommer hit också. Stuvademakaroner och köttbullar, mumsigt värre!!! Sen ikväll ska jag jobba 18-22.. Imån ska jag också jobba, eller jag ska måla om lite i fikarummet på videomix, det är så fult och otrevligt där. Fattar inte hur Låtta stått ut och käkat lunch så i alla år, värsta ofräscht!!!

Men iaf, hade inte så mkt att skriva ändå idag. Mår ganska ok faktiskt. Helgen har varit bra. I veckan får vi se vad som händer mer än jobba imån + torsdag. KAnske blir nått mera. Får se, får se! Får la börja med maten alldeles strax också.

Älskar mina grabbar allra mest!! Ni är guld värda, och tack snälla Emil för dom fina rosorna jag fick igår :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback