Tisdag | 2007- 07 -31 | Snarka mindre, Tack!

Inatt har jag inte sovit speciellt bra, jag har nämligen en pojkvän som har börjat snarka som in i helvete, högt som faan. Han har aldrig tidigare snarkat utan började med detta för någon vecka sedan. Jag blir galen, det spelar ingen roll om man vänder på han eller stoppar ännu en kudde under huvudet. Han vrålsnarkar ändå! Haha, min underbara lilla Emil! Han är för go´ han!

Sen vaknade jag nu för ett tag sen av att jag har sån jävla foglossning, ja precis, det jag hade under  graviditeten. Har ju haft lite problem till och från men det har vart bra ett tag men nu kom det tillbaka som in i helvete efter att jag målade igår. Tror det blev när jag rollade väggen, jag spände bäckenet å det på ett konstigt sätt så jag får nog ta det lungt med bärandet framöver och uppsöka läkare för dessa besvär, formellt det lät.

Jag & Emil (mestadels jag) gjorde ett spel igår :-) Jag är sååå himla nöjd med designen, tycker att jag gjort det så fint. Målat med mina pennor jag fick av pappa häromdagen, hehe... Det blev faktiskt jätte fint. Tänkte måla och skriva en liten bok till Mario, om jag inte ångrar mig, det vet man ju aldrig. Men det vore kul att ge honom en egengjord. Det uppskattar han säkert när han blir äldre :-)

Idag ska antagligen jag & Charlotte till IKEA och inhandla lite till fikarummet på videomix. Charlottes kompis kanske skulle följa med också, jag glömmer alltid av hennes namn.. Pappa ska hjälpa Låtta å putsa fönstrena först bara innan vi åker.

Gud vad Mario är söt vekligen och vilken härlig personlighet han har, glad verkligen jämt. Det har han fått från Emil helt klart. Shit, JAG ÄLSKAR MINA GRABBAR OBESKRIVLIGT MYCKET!


Sen känner jag för att slänga in lite rader om min kära syster; Charlotte såklart. Hon är verkligen en underbar människa och vi har kul ihop, jätte kul. I alla fall jag :-) Jag kan prata om allt med henne och hon lyssnar alltid och ställer alltid upp vad det än är. Och hon är ärlig och rak, det uppskattar jag. En sån syster som jag har skulle alla ha! Älskar dig Charlotte! OCh kom ihåg att jag finns här för dig också syrran!


Kommentarer
Postat av: Låtta

Vad glad jag blir när jag läste vad du skrivit om mig... Tack!! Fast jag skulle nog inte läsa det på jobbet, fick ju tårar i ögonen å jag kan ju inte stå här och lipa ;-)
Och jag känner precis likadant!! ALLTID lika kul att vara med dig! Vi är precis som man ska vara som syskon, vi är perfekta :-) Älskar dig massor!!

2007-07-31 @ 18:47:16
Postat av: Låtta

Och jo, ta det lugnt och jobba inte ihjäl dig... Framförallt inte om du har ont... Inte meningen att du ska ha ont när du hjälper mig!! Lova att säga ifrån om du inte orkar mm, Lova??
Sätt en klädnypa på Emils näsa så han slutar snarka :-D

2007-07-31 @ 19:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback