Deppiga jävla fittdag

Idag känner jag mig deppig, väldigt deppig och tankarna bara snurrar runt. Vet knappt vad jag tänker fast jag ändå vet det. Fattar ingenting, precis ingenting. Känns bara som om allt är så väldigt känsligt, och jag har någon slags ångest som ligger och trycker. Jag vet inte ens om det finns några ord för hur jag känner mig. Inom mig är allt total kaos.. Och jag vill prata om hur jag mår, men jag kan inte och  vill jag egentligen? Nej, egentligen vill jag inte det. Och det finns ingen jag kan prata med.. För visst är jag konstig? Ja, det är jag allt. Idag vet jag ingenting, precis ingenting... Om jag ändå bara hade ord för det, bara ett enda ord..

Jag känner inte för att göra annat än å sova, är konstanttrött.. Inte ens Mario får mig på bättre humör idag. Orkar knappt med honom idag. Tur jag har Emil då.. Eller tur att Mario har Emil då..

Jag vet att det är övergående, jag kommer ju att må bättre snart. Kanske redan imorgon...

Synd att jag jobbar nu  i veckan annars kunde vi tagit en sistaminuten resa och bara haft det bra. Men så e inte läget.. tyvärr...

Älskar Mario allra mest!

Kommentarer
Postat av: Emme

Du kan ju alltid prata med mig, hoppas du vet de! ÄLska

2007-06-18 @ 18:15:07
Postat av: LÅtta

Gillar inte när du mår dåligt och framförallt att du inte säger ngt... Jag lyssnar jättegärna... Och du är framförallt inte konstig... jag älskar dig massa...

2007-06-22 @ 10:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback