En bakfull Lizette

Idag mår jag inget vidare alls, har vart bakfull hela dagen verkligen mått hur kasst som helst. Tro mig jag ska inte dricka nått mer, eller jo självklart alltså men inte så mkt.. Min kropp pallar inte det. Kom hem kl 4, helt galet.. Och jag minns typ ingenting från kvällen.. Måste lära mig dricka lagom mkt.. Dennis satt i fyllecell iaf, de extrem puckot...

Emil är på fest hos sin syster nu, jag skulle också gått med men inte druckit men eftersom jag har sån baksmälla så kunde jag inte gå... Mår illa konstant verkligen.. Och skoskav som faaan...

Idag är en extrem dålig dag, tur att den snart är över...!

Ska kolla om det går nått bra på tv annars ska jag gå å lägga mig för jag är SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!!


Men iaf, Tack Emmelie för en galen kväll igår!!!! Det var kul å parta loss med dig, som förr :-) Nästan iaf.

Kommentarer
Postat av: Emme

Iaf skönt att någon mer än jag känner sig så dålig. Mått illa hela dagen o gör de än.-
fick sticka från festen.. ska äta o sova nu. Älskar dig!

2007-06-16 @ 21:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback