Fredag 1 Juni 2007

Ringde vårdcentralen idag, tyckte det var dags å kolla upp varför jag är yr å så. Har vart det typ 1 månad. Så kl 11.20 skulle jag få komma bort. Hoppas dom kan hjälpa mig så jag slipper må sähär..

Igår var jag och Malin duktiga och gick den långa rundan 4,6 km.. Mkt, mkt duktigt. Sen fika vi hos Malin. Mario blev rädd för oliwer, haha vår son är en liten mes ;-) Nejdå! Men Oliwer gapade så högt så han blev rädd.. Men när vi kom hem, gissa vem som gapade då, jo lille Mario.. Han gapade tills han börja hosta och likadant gjorde han i morse. haha. Han är för gó vår lilla grabb...

sen var Emme här en stund också, det var trevligt men sen skulle hon iväg och supa som vanligt :-P haha



Mario ska få en leksak idag åsså ska jag köpa lite öl till tacosen ikväll... Annars händer inte så mkt... Tjohej...


Mario har förövrigt gungat för första gången häromdagen, det var väl sådär populärt...

175338-39

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Han ser ju rädd ut :P

2007-06-01 @ 11:34:25
Postat av: Emme

Ska du dricka öl`? de vill jag ju inte missa

2007-06-01 @ 12:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback