Heldag på kolonin

Idag var Emil, jag och Mario på "Barnens Zoo" nere i nolhaga. Mario bara kolla på djurena, lite undrande.. Det var väl typ det, han uppskattar det nog mer när han blir större..

Sen gick vi till kolonin med LåttaPåtta även kallas TJOCKIS (!!!!!).. Åt blåbärspaj och sen grillade vi kött och kokade färskpotatis. Mkt gott. Sen gick det ner några maschmallows (eller hur de nu stavas).. Emil hade aldrig grillat maschmallows förut, jag trodde alla gjort det men inte han inte..

Imån ska jag jobba 14.30 - 18.00... Inte sålänge så det ska nog gå bra. Ville egentligen inte jobbat eftersom vi försöker få mer rutiner på Mario på eftermiddagarna och kvällarna med mat osv.. Men eftersom det var Charlotte som behövde hjälp så e de klart att man ställer upp.

Emil ska bränna en skiva till mig å sen ska vi nog kolla lite på Scrubs å bara gotta oss, är helt slut efter dagen som varit.. Men Mario har varit kanon snäll, som vanligt!!!!!


Älskar min underbara lille prins mest av allt! Han är helt perfekt min son!

Älskar Emil också såklart :-)

image41

Kommentarer
Postat av: LÅtta

Tack för hjälpen, du är så snäll :-)

2007-06-08 @ 12:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback