Hittat ny vagn

Idag har det varit lite bättre, tänker på ett annat sätt. Eller jag skjuter det åt sidan för tillfället. Tar tag i allt en annan gång.

Vart inne i stan med Charlotte idag, hon köpte ett jätte fint linne till Mario, tack snälla syster/moster för det! Kommer aldrig kunna ge tillbaka allt det Låtta ger Mario..

Var uppe på lekhörnan och kolla sulky eller va de nu heter till Mario, blir nog en teutonia svart/röd. Jätte fin och otroligt lättkörd, den kostade 2600kr så den e något dyrare men det är den ju värd tycker jag.. Nog om det..

Emil ska fixa den bärbara datan till mig, ska ha den istället för denna monster datan. Så kan jag ha den på balkongen och så också. Plus att den e snyggare och den påminner om en viss tid i livet, eller hur Emmelie?! hehe

Nu vakna lilleman så jag ska börja med maten så vi ska käka.

Imån ska jag jobba :-) Kvällen blir det.

Kommentarer
Postat av: Emme

KLart den påminner, alla Lars winnerbäck låtarna.. Hah föresten så hittade jag filmerna o de idag, "kärlekens makt" Har kollat lite.. - Haha akta dig... höh höhöh.. :P

2007-06-19 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback