Hot, hot, hot

Denna dagen blev inget vidare rolig. Emmelie skulle kommit å solat på gården men hon åkte till sin pappa istället så det blev inget med det.. Å Nese frågade om jag ville med till lygnared men vi har tvätttid så det blev inget med det heller. Å Emil är hos sin kompis Johan nu så jag sitter här själv vid datan, Mario ligger och sover så här är det riktigt lugnt. Lite skönt också.. Ska antagligen träffa Nese lite senare när tvätten e klar...

Emils mamma ringde och frågade om hon fick gå ut med Mario men det passade inte. Sen har jag så svårt för att lita på henne efter att hon inte lyssnade sist då han skrek hela vägen hem från deras jobb. När vi sagt att hon inte fick gå in och hon gör det ändå.. Vi visste ju att det som hände skulle hända om hon väckte honom inomhus.. Kan inte glömma det, men måste ju bygga upp ett nytt förtroende nångång. Så e de ju.. Så hon frågade om det passade imån men vi får se.. Mario mår ju inte bra av att gå långpromenader i denna värmen ändå.... Ehhh..

Har bara vart på sparköp fram å tillbaka idag, orkar inte vara ute just nu.. Vi har ju vart på gården 2 dagar nu med pool till Mario, han älskar det verkligen. Men jag orkar inte sitta där själv så de får bli en annan gång. Kanske imån.

Nej jag ska väl laga mat nu å sen springa ner i källaren å hänga upp den sista tvätten..

För övrigt  så har jag vart rökfri i 7 månader nu :-)

175338-43


Kommentarer
Postat av: LÅtta

Är mycket stolt över att du inte rökt på så länge :-) Älskar dig!!

2007-06-14 @ 16:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback