Ikväll ska jag ut...

för första gången på över 1 år. Sist var TH 7 April 2006... Så ikväll ska jag och Emme ut, ska verkligen bli hur kul som helst. Har verkligen sett fram emot detta och planerat hela veckan.. Köpte öl redan i onsdags, haha! Grymt kul ska de bli å ,med Emme å allt. Hoppas vi inte hittar på allt för mkt galet nu bara. haha..  Ska till henne vid 18 tiden ungefär.

Emil ligger och sover nu så att han orkar med lille Mario sen ikväll/natt...

Har vart å klippt mig idag med Emme.. Klippte bara topparna... Emil har fått nytt jobb :-) Grattis Emil!!!!

Pusshej

Kommer sakna min lilla Mario ikväll... Men de ska nog gå bra..

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha jadu Lizze, jag säger bara de va ett jävla party för dig ;) HAHA

2007-06-16 @ 16:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback