Jobbar

Nu sitter jag på jobbet, har absolut ingenting att göra.. Det har kanske varit max 10 kunder inne sen kl 14,30.. Och jag har gjort iordning action och thriller hyllan å fyllt på drickor mm. Så nu finns det inget alls å göra. Börjar tro att folk tror att det är stängt eftersom det är nationaldagen idag.

Nese ska ha barn :-) Blev så glad när jag fick reda på det.. i februari blir det :-) Helkul!!!! Är så glad för deras skull. Hoppas det lilla knytet stannar i magen på henne denna gången..

Har iaf kokat mig lite kaffe nu som jag ska dricka å kanske köper mig en glass också som jag kan äta i min ensamhet. Tur dom har internet iaf så man inte dör av tristess (eller va de nu heter)..

Nu kom det 20 tonåringar å ska handla godis.. jag skämtar inte 20st e dom.. på samma gång, haha.. Och alla köpte varsin godispåse och varsin dricka... Så nu fick jag allt öva på å ha mkt folk på en å samma gång, hoppas jag inte gjorde nått fel i kassan nu bara..  Står iaf inte minus 19 nu som de gjorde innan..

Saknar Mario & Emil jätte mycket!

Ikväll ska vi grilla och kolla på fotboll med Charlotte och Daniel, hoppas Sverige vinner idag. Synd att vi inte har öl hemma för det hade varit gott till matchen. Men det får väl bli en annan gång..

Nu har jag druckit två koppar med kaffe å ska hämta min tredje, sen får det vara slutskrivet för min del idag..


Mario♥     &    ♥Emil♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback